2011. október 24., hétfő

Szeptemberi Scrapbook.hu kihívások

Most látom, hogy adós vagyok még nektek a Scrapbook.hu-n kiírt szeptemberi kihívásokkal. Egyet már korábban megmutattam, az volt a múlt hónap első kihívása: Eszter - Tanulás.

Az egyszerűség kedvéért egy bejegyzésben hozom a maradék hármat...

Szeptember második hetében Varrogassunk! címmel Mörjike, vagyis Bíró Ági kihívására kellett oldalt készíteni. Ági egy nagyon szuper videóban mutatja be, hogyan készítsünk varrást ps segítségével, illetve a szokásos freebie csomag sem maradt el. A kihívás részleteit megmutatom, és az oldalamat is, amit készítettem:

On the second week of September Mörjike (Ágnes Bíró) had a challenge at Scrapbook.hu, which name was Stiching!. She made a super video, where she showed how to make stiching with ps, and the freebie - it's there of course :). Here is the challenge and my LO:


Felhasználtam:
BóbitaDesigns - TouchOfAngel
Kawouette Design - CollabProject365

A hónap harmadik kihívása volt a kedvencem: Betűk és Számok címmel. A feladat az volt, hogy a betűket, számokat, díszítőelemként kellett felhasználni az elkészített oldalakon, tehát pld. wordart kilőve...
Először fogalmam sem volt, milyen fotót és főleg milyen dekorációval használjak föl. Aztán eszembe jutott, hogy igazából kismamás fotókból nem is készítettem még oldalt... Na, hát itt az ideje, s adta magát a fotók alapján a díszítés is...
The third challenge of the month was my favourite: Letters and Numbers. We had to use the letters and numbers like decorations, not like wordart on pages... First time I didn't have any ideas what type of photo and decorations I use. Later on it struck me that I don't have any LO with photos from my pregnant period. Ok, it's the time, immediately knew which photos and decorations I use...


Felhasználtam:
FanetteDesign - ForYou
EloDesign - PlayfulSpirit
GoldenSunDesign - DCCollabJuly
Meldesigns - CollabDC


És az utolsó kihívás a Vázlatterv-kihívás, Didóval. A feladat borzasztóan egyszerű: a megadott vázlatterv alapján oldalt készíteni. Ezt a kihívást is nagyon szerettem, mert az első pillanatban tudtam, hogy milyen fotókat szeretnék felhasználni és milyen hangulatot hozzá...

And the last challenge in September: Sketch-plan Challenge with Didó. I's really simple: made a LO with the Sketch-plan. I liked this challenge as well, because I knew in the first moment which photos and decorations I used...

Felhasználtam:
Fanette Design
SugarplumPaperie - PaperDaisies
Meldesigns - Collab365project
KarenFunk - ButterflyKisses
RenaDesigns - Green Tea

Hamarosan hozom az októberi kihívásokat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése