2011. november 4., péntek

Blogvonat indul... Otthon, édes otthon!

Kislányos izgalommal várom, hogy ez a vonat végigzakatoljon az összes állomáson. Kiváltképp azért, mert elkészítettem életem első készletét, ami a 17. vagon... és persze azért is, mert az első Blogvonat, amelynek és is része vagyok.

Szuper készletek születtek, egy nagyszerű gigapack lehet a tiéd, ha megállsz minden állomáson és letöltöd a készleteket.


16. vagon - előző állomás/previous stop: Minyu

17. vagon - itt vagy most/you are here: Melcsi - ilyen az én vagonom/my part of blogtrain:


  




18. vagon - következő állomás/next stop: Darinka


Jó szórakozást és alkotást mindenkinek!

Melcsi

14 megjegyzés:

  1. Majdnem nem találtam meg :) Köszike, már töltöm is :)

    VálaszTörlés
  2. Oh én is alig találtam meg! Kicsit emeld ki jobban, hogy hol a letöltés :D De nagyon nagyon köszönöm :D

    VálaszTörlés
  3. Már írni akartam, hogy nincs link :) Jól elrejtetted :)) Megtaláltam, és köszönettel elvittem! Szépséges!

    VálaszTörlés
  4. Melcsi, csináltál csodaszép előnézeti képeket. Miért nem teszed be azokat, majd alájuk a letöltési linket? Ha segítség kell, írj levélben, aztán megoldjuk :) Én csak azután találtam meg a linket, h a csajok mondták, létezik az eldugva.

    Köszi a részedet.

    VálaszTörlés
  5. köszi szépen (kár, hogy nem raktál képet szerintem is!)

    VálaszTörlés
  6. Én látatlanban is vittem! :-))) GYÖNYÖRŰŰŰŰ, a papírjaidtól oda-vissza vagyok. Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  7. Már töltöm is. Köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés