2011. november 10., csütörtök

Kép egymásnak XIII.

A Nemzetközi Scrapbook Nap alkalmából a Scrapbook.hu-n sokféle játékkal, kihívásokkal várta a Kreatív Csapat a résztvevőket. Sajnos, idő hiányában én egyedül a Kép egymásnak játékban vettem részt, melynek háziasszonya Didó volt. Először vettem részt rajta, de úgy gondolom, a következőket sem hagyom ki. Nagyon izgalmas volt oldalt készíteni és kapni egyaránt.

Mr. Random szerint nekem Sziszinek kellett oldalt készíteni:

Felhasználtam:
Dydyge - Rainyday
BlueFlowerArt - MemoryKeepers
FanetteDesign - ForYou
FriendlyScrap - Chocolate


Én pedig Whetuu-tól kaptam:

Az egyik kedvenc menyasszonyos fotómat küldtem el, és csodálatos oldalt készített belőle. Nagyon szeretem a szivecskét, a virágot, maga az összhatás szerintem gyönyörű. Olyan igazi "Melcsis" - szeretem a pasztellt.

Még egyszer nagyon köszönöm! Nagyon tetszik és nagyon szeretem!

1 megjegyzés: