2011. november 10., csütörtök

Októberi kihívások a Scrapbook.hu-n

Ismét eltelt egy hónap, a Scrapbook.hu Kreatív Csapata ötletes kihívásokkal lepett meg bennünket.

Október 1-je, a zene világnapja alkalmából Beszteri hívott játékra mindenkit: Zene címmel. A feladat az volt, hogy foglaljuk oldalba, kinek mit jelent a zene. A kihíváshoz Eszter gyönyörű szép freebije ajándék volt, melyből természetesen egy elemet föl kellett használni.

Íme az oldalam:

Felhasználtam:
Beszteri - Zene
FranB - SongBird
Delph - TheHopeNeverDie


Október második kihívását Altalena indította, Újragondolva címmel. A feladat az volt, hogy egy régi oldalunkat "újítsunk fel" úgy, hogy a régin szereplő fotót/fotókat és a címet tartsunk meg, viszont minden mást kedvünkre változtathatunk. Hát voltak oldalak, amiket szívesen újragondoltam volna, viszont az, amit választottam, arra tényleg ráfért egy kis porolás.

Ez volt a régi...



...és ez lett az új:

Felhasználtam:
KarenFunk - ButterlyKisses
Kolibri - ILoveSb


Gigi volt a háziasszonya a hónap harmadik kihívásának: Ilyesmi dolgokat szeretek én. Azt hiszem a cím magáért beszél. Annyi ötlet végigfutott az agyamon, mikor elolvastam a kihívást, aztán választásom persze a kislányomra, Milire esett. Gondoltam, oldalba foglalom, miket is szeret ő, milyen "fontos" momentumai vannak mindennapjainak:

Felhasználtam:
SwL - FunFades
Mörjike - Digivarrások
Delph - TheHopeNeverDies


És persze nem utolsó sorban a vázlatterv kihívás sem maradhatott el októberben sem. Merienn volt a háziasszony és a feladat sem volt nehéz: 1 fotót kellett használni, ami az oldal 40%-át kellett hogy fedje. Nekem már ez nagyfotós oldalnak számít - nem érzem magamhoz túl közel - így kétszer futottam neki a feladatnak. Végül ez lett belőle:

Felhasználtam:
Saskia - MakeYourDreamsComeTrue
SNS - Pirates

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése