2012. január 13., péntek

After The Christmas Blogtrain FREEBIE - Idea of Bee

Gyönyörű téli kép ihlette az After The Christmas blogvonat színpalettáját... Az ötlet Beetől származik, hogy januárban se unatkozzunk ;)... Én már láttam az előnézeti képeket, mind a 22 vagonban mesés papírok és elemek várnak, még véletlenül se hagyj ki egy megállót se! Óriási gigapack lehet a tiéd...

Beautiful winter picture gave inspiration to color palette of After The Christmas Blogtrain... The idea is from Bee, that we are not bored in January ;)... I've seen previews, in all of 22 wagons there are fabulous papers and elements, so do not forget to download stops! Huge gigapack could be yours...

Íme a közös előnézeti kép, amit Bee készített - szuper összhangban, az összes készletből egy-egy elem vagy papír...

Here is the full preview what is made by Bee - to be in line with one element or paper from kits...






...lássuk a megállókat/let's see the stops:

- innen érkeztél/arrived form here:  9.  KISNYÚL BLOGJA

- itt vagy most/you are here now:  10. DOWNLOADING BELOW




- következő állomás/next stop:  11. SANDYBELL BLOGJA


Jó szórakozást!

Enjoy!

18 megjegyzés:

  1. Jól beszálltam ebbe a vagonba is :) szépséges! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Szépségesen-szép lett!! Köröcskék nagy kedvencek!

    VálaszTörlés
  3. Szuper papírok, és tag-ek, és még egy inda is! Már töltöm is, köszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi vittem ezt a szépséget is! :)

    VálaszTörlés
  5. köszönettel átpakoltam a rakományt

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bejönnek a papirok-köszi az alkotást!

    VálaszTörlés
  7. köszönettel vittem a készletet!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
    Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
    Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
    Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
    Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

    “Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
    (Stephanie Dowrick)

    Örülök Melcsi, hogy kétszeresen is egy csapatba tartozom Veled!:-) A CEWE-t is és a Bóbita CT-t is szeretem! Nagyon szép a blogod, kedvelem az oldalaidat. .. és most nagy-nagy örömmel viszem az előlapok alapján is szépséges ajándékodat!! Szeretettel: Margó

    VálaszTörlés
  9. Jöttem, láttam, köszönettel vittem:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönettel már el is vittem:))

    VálaszTörlés
  11. A szíves virágok csúcs.Köszi!

    VálaszTörlés
  12. Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szuper cuccos, már viszem is!

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű papírok, köszönet érte!

    VálaszTörlés