2012. március 23., péntek

Megújultam :)...

Már igen-igen ráfért a blogomra a megújulás :)... Gondoltam egyet-kettőt és így nevezhetjük tavaszi megújulásnak is :)... De nem egyedül készítettem ám, Ilus (Bóbita) volt most is - mint mindig - a segítségem :)... és bár már nagyon-nagyon sokszor megköszöntem neki a sok ötletet és a megvalósításban való aktív részvételt, még egyszer itt is:

Köszönöm szépen, még egyszer, Drága Barátnőm :)!

Itt a tavasz, és én készültem is nektek... igen, egy új készlettel... de a többi titok ;)... vasárnap megmutatom...

Na jó, a címét elárulom: Dreamin'Pastel...

Spring is here and I designed something for you... yes, my new kit is done... but no more information ;)... I'll show it on Sunday...

Ok, I disclose it's title: Dreamin'Pastel...

See you on Sunday...

1 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nagyon kedves...köszönöm! De nem ezért segítek ám...nagyon szívesen csinálom!

    VálaszTörlés