2011. szeptember 1., csütörtök

Augusztusi kihívások

Friss alkotással már rég nem jelentkeztem. Augusztusban a strandolás és egyéb programok mellett, kicsit kevesebbet foglalkoztam a scrapbookkal. Ez olyannyira meg is látszott, hogy a Scrapbook.hu-n lévő heti kihívások utolsó oldalát, 2 perccel a határidő lejárta előtt, 31-én 23 óra 58-kor sikerült feltöltenem. Sebaj, de sikerült :).

Mutatom, milyen feladatok voltak augusztusban:

Az első kihívás a 100% Nyár címet kapta, Eszti volt a háziasszony. Azt hiszem, a cím magáért beszél, nyári emléket kellett oldalba foglalni. A digitális alkotók számára szuperséges ingyen letölthető freebie segítette a munkát, melynek elemeiből kellett felhasználni az oldalhoz.

Választásom persze, hogy megint Milike egyik fotójára esett :)... Bogácson strandoltunk, amikor készült, és olyan cuki rajta, hogy gondoltam, megörökítem.

Íme:

Felhasználtam:
Bóbita - TM
RKDesign - PhobeMini
Beszteri - WA



A következő kihívás a Firkáljunk!. Izgalmasnak hangzó feladat, photoshopban firkákat készíteni... de idő híján maradt a feladathoz készített freebie, nem volt időm rajzolgatni. Viszont a technika szuper, érdemes kipróbálni. Az első kihíváshoz hűen, a fotó Milikéről :)... kipróbáltuk a bogácsi strand adta hintalehetőségeket, ezt örökítettem meg.

Az oldalam:

Felhasználtam:
EloDesign - ChildsLife
CorreenSilk - Hello Aunty, Sweet Success
Budaházi Brigitta - Tépett papírszélek
Doodle Designs: Firka készlet



 A hónap 3. kihívása a Színinspiráció nevet kapta. Mörjike egy remek, vidám, nyári színpalettával és ajándék freebievel rukkolt elő. A feladat borzasztó egyszerű volt: használjuk a színeket: ugyan azokat, hasonlókat, árnyalatokat.
Mindig nagyon örülök a kihívásoknak, de ez most valahogy annyira megtetszett: nagyon szabad, nagyon kötetlen... mégis 3 oldal landolt a kukában. Valahogy egyik sem tetszett... A fotókat Angliában, Blackpoolban készítettük kb. 3 éve egy kirándulás alkalmával.

És bár ez sem biztos, hogy az igazi, ilyen lett:

Felhasználtam:
GoldenSunDesign - DCCollab
Bóbita Design - TM, My Baby's 1st Birthday



 És végül, de nem utolsó sorban, Altalenától kaptunk egy Receptet, abból kellett kisütni valamit.

Hozzávalók:
varrás
szövegbuborék
mintás papírcsík tépett széllel
fehér háttér
pillangó
virág
képkeret

A 7 alapanyagból 6-nak kellett szerepelnie az oldalon. Találtam egy szuperséges freebiet, aminek a színvilága nagyon megtetszett: ciklámen (és árnyalatai) - szürke (ami inkább fekete-fehér), és volt egy fotóm, amivel már régen szerettem volna dolgozni, de eddig egy kihívással sem tudtam párosítani.
Most viszont eljött az idő, felhasználtam. S bár százszázalékosan szerettem volna teljesíteni a kihívást, nem sikerült: megítélésem szerint a szövegbuborék nem illett erre az oldalra, ezért az lemaradt...

...és ilyen lett:

Felhasználtam:
MollyMax DC - Mouline Rouge
Budaházi Brigitta - Tépett Papírszélek
Paprika Sweetness

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése