2011. szeptember 5., hétfő

Újabb CT tagság.../Another CT...

Sziasztok!
Néhány nappal ezelőtt a DST-n a CT felhívásokat olvasgattam. Találtam többet, de a Twin Mom Scraps felhívása valamiért nagyon megtetszett. A kommenteket olvasva rögtön kedvet kaptam és elküldtem a bemutatkozó levelemet. Rebecca tegnap küldte az e-mailt, hogy fölvett a csapatába :)...

Nagyon boldog vagyok, hiszen nincs még annyira sok oldalam, és mégis lát bennem fantáziát...

Köszönöm :)...


Hello Everyone,
Few days ago I read the CT calls on DST. I found more, but the Twin Mom Scraps's was very frienly. I read the comments and I applied. Rebecca answered me yesterday: I can join to her Team...

I'm so happy about it, because I just have few pages and she gave my possibility to work together...

Thanks so much :)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése